top of page

Acerca de

Hakkımızda

Travelite Taj Turları Hakkında

Travelite taj turları, Agra'da uzman tur planlaması ve Hindistan'daki her seyahat planı için özel ekipleri ile lider bir seyahat Hint destinasyon yönetimi şirketidir. Turlarınız boyunca size en iyi tur hizmetlerini sunabilecek ve sizi memleketiniz gibi hissedecek uzman bir ekibimiz var. Seyahat sırasında nihai akşam yemeği, öğle yemeği, kahvaltı ve akşam yemeği düzenliyoruz. Seyahatiniz boyunca size lüks sunmak için en iyi Hindistan seyahatleriyle işbirliğimiz var.

Deneyimli ve yetkin profesyonellerden oluşan bir grupla kendimizi işimize adadık ve müşterilerimize en iyi hizmeti sunuyoruz. Hindistan'daki turizm endüstrisinin değişen senaryosu ile güncel kalıyoruz ve buna göre seyahat çözümleri sunuyoruz. Sunduğumuz tur paketlerinin dışında, müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre tur paketlerini özelleştiriyoruz. Dahil edilen destinasyonlar, zengin kültürel mirasın lezzetleri, çeşitlilik, yaşam tarzı, manzaralı plajlar, altın kum tepeleri, tepeler, ormanlar, ilgi çekici yerler, en iyi şekilde mimari, gelişen pazarlar ve farklı bölgelerin dudak büken mutfakları ile çeşitlilik göstermektedir.

Şirketimizin ana odak noktası, yetenekli profesyonel tur yöneticimiz, rehberlerimiz ve sürücülerimiz tarafından halledilen müşteri memnuniyeti ve seyahat güvenliğidir. Travelite Taj turları 2018'in başından beri var ve Hindistan'a gelen 50.000'den fazla gezgin için tur planları yaptı ve sayı hala devam ediyor. Her tur misafirinin onlar için unutulmaz bir deneyim olmasını sağlıyoruz, mutlu yüzleri bizim için bir zevk olacak. Her küçük ayrıntıyla ilgileniyoruz ve gelecekteki turlarımızda daha fazla değişiklik yapmamız için bize rehberlik ettiği için geri bildirimlere iyi bakıyoruz. Turumuz ve ekibimiz 7/24 müşterilerimizin her zaman yanındadır, sürücülerimizi ve rehberlerimizi müşterilerimizin soruları ve ihtiyaçları için her zaman tetikte ve hazır olmaları için eğitiriz. Travelite Taj Tours ile güzel Agra, Delhi ve Jaipur şehirlerinin tarihi ve kültürel karışımıyla büyülenin

Sürekli çabamız ve en iyi hizmetlerimiz, dünyanın dört bir yanından büyük müşteriler topladı. Müşterilerimizle elimizden gelenin en iyisini yaparak uzun vadeli ilişkiler kurmak temel hedefimizdir. Güçlü müşteri desteği size hizmet etmek için her zaman oradadır. Size, hedeflerinize odaklanan kapsamlı uçtan uca seyahat çözümleri ve yönetimi sunarak her an size hizmet vermekten memnuniyet duyarız. Bizimle bağlantı kurarak harika destinasyonlarda keyifli ve unutulmaz bir Hindistan turu yapın.

Festival dönemlerinde siz değerli müşterilerimize büyük indirimler sunuyoruz. Festival dönemlerinde bizimle tur rezervasyonu yaparak çok tasarruf edebilirsiniz. O halde, en iyi tur ve seyahat deneyimini yaşamak için gelin ve bize katılın!

Beraber çalışalım

İletişime geç, birlikte çalışmaya başlayalım.